Menu
« Vrati se nazad

Često postavljena pitanja

Moj nalog
Zaboravio/la sam lozinku za pristupanje mom nalogu, šta treba da uradim?
Pratite link na vrhu menija [Zaboravili ste lozinku] i unesite Vaše korisničko ime ili email adresu. Lozinka će Vam biti poslata na Vaš email za par minuta. Koristimo Vaš glavni email iz naše baze podataka, koji ste unijeli tokom registracije ili ste ga promijenili na profilu.
Kako da promenim informacije na mom nalogu?
Pratite link lijevo u meniju "Moj profil".
Kako da obrišem moj nalog
Pratite link lijevo u meniju "Moj profil" i tada "Podešavanja sigurnosti" i kliknite "Obriši moj nalog".
Upozorenje! Nakon korišćenja ove funkcije sve informacije sa Vašeg naloga bit će izbrisane i ne mogu se povratiti. Molimo Vas razmislite dvaput o brisanju profila. Također nemojte zaboraviti prije brisanja naloga da zaustavite Vašu pretplatu.
Promenio/la sam informacije na profilu, zašto se ne menja?
Nove informacije će se dodati/osvježiti za par minuta kada baza podataka prikupi sve sačuvane podatke.
Zašto moj nalog ne može biti nađen putem pretrage ili se ne prikazuje na listama prijatelja?
Ako su podaci pretrage ispravni, vjerojatno ovisi od potvrde novih fotografija. Administracija će provjeriti i odobriti/odbiti tvoje nove slike u najkraćem mogućem roku.
Uvijek možeš provjeriti status tvojih forografija na vrhu menija "Moj profil" pored linka "Promjeni moje slike" - (Na čekanju/Odobreno/Pravo).
Kada pokušam da se prijavim sistem prikazuje grešku "Profil onesposobljen" ili "Profil je zamrznut". Šta to znači?
Tvoj profil je onesposobljen zbog toga što ste Pravila i Uslove našeg sajta ignorisali.
Tvoj profil se neće vratiti, kasnije će biti izbrisan iz baze podataka.
Podaci osobe (poruke, komentari, profil) su nestali. Zašto se to dogodilo?
Vjerojatno je ovaj korisnik bio onesposobljen.
Zašto se to dogodilo, odgovor možeš pročitati iznad.
Članstva
Kako da kupim privilegovano članstvo - Zlatno ili VIP?
Prati link u meniju sa lijeve strane "Članstvo" - ovdje ćeš bit u mogućnosti da kupiš bolje %1$s članstvo.
Zašto nakon kupovine privilegovanog članstva moje funkcije ne rade?
Moraš da se odjaviš i prijaviš na sistem ponovo.
Kako kupiti za drugog korisnika privilegovano članstvo ili kredite?
Na svakom profilu korisnika postoji opcija "Pokloni kredite" i "Pokloni članstvo" - koristi je ;)
Dobio/la sam poruku od administratora, da moje članstvo ističe za par dana. Kako da izbegnem to?
Tvoje članstvo ističe jer je bilo kupljeno ili poklonjeno za tebe za određeno vrijeme.
Ako želiš da ga produžiš molimo provjeri koje članstvo imaš - Zlatno ili VIP. Možeš vidjeti ako pratiš link lijevo u meniju "Članstvo".
Kako otkazati članstvo?
Molimo vas obratite pažnju, nakon kupovine Članstva, dalja obračunavanja će biti uključena. To znači, nakon određenog vremena, sa Vašeg računa će biti uzet novac. Da biste zaustavili obračunavanje, molimo vas idite na Članstvo -> izaberite Tip plaćanja, i tamo će biti informacije o tome kako da zaustavite naplaćivanje!
Inbox
Why I can‘t read my messages?
Only gold and VIP members are able to read their messages. Please click HERE and choose the best payment method for you.
How can I check my sended messages?
You can view them in every chat, or just click outbox and you will be able to see your all sended messages.
What is highlighted message and ultra highlighted message?
Highlighted message is visible always on top in red colour till member reads it. Ultra highlighted message is in pop-up and will be visible till member reads it plus on top of the messages list in red colour. Both features gives more attention to your account and you will reach your target much easier.
What is archive and how to use it?
In archive you can save your old or important messages. If you fell that you will need some info from the message in the future just move it to archive and you will be able to check it any time you want.
What is adverse messages?
If you dont want to get messages from some age or some group of members just go to MY INFO and set up a filter for adverse message. You can always read and remove them in adverse messages box.
I see that I have unread messages but in my inbox I cant find them?
Maybe they are older messages, just set filter to show unread messages and you will be abe to see them.
How can I send SMS?
In sms page you can send a message to user without knowing his number. Just type his username and you can send SMS for him. Also you can send a normal sms to phone number from our website.
Credits
Kas yra kreditai?
Kreditai yra puslapio valiuta, kuria galima nusipirkti papildomų paslaugų ir prekių.
How can I buy credits?
Please click Here and choose the best payment method for you.
What can I do with my credits?
You can upgrade your membership, buy products in e-shop, send a surprise for your sympathy and much more. You can find all list HERE.
How can I send credits for other members?
Open member account, click the credit icon, enter the sum of credits you want to send and your credits will be sended emeadiately.
Why I can‘t use my credits?
Your payment is not approved yet or your credits are frozen. For more details please contact ADMIN.
Funkcije
Kako da dodam korisnika na Listu prijatelja?
Na svakom profilu člana na stranici za informacije nalazi se dugme "Dodaj u prijatelje". Koristi ovu opciju i čekaj da korisnik odobri tvoj zahtjev da budete prijatelji. U ovo vrijeme on/ona će biti prikazan/a u tvojoj listi prijatelja kao "Na čekanju". Nakon odobrenja bit ćeš dodat/a na njenu/njegovu listu prijatelja ili će možda tvoj zahtjev da budete prijatelji biti odbijen.
Gdje da pronađem listu članova koji su gledali moj profil?
Ova funkcija dozvoljena je samo za Zlatne ili VIP članove.
Ako si privilegovan član, u lijevom meniju prati link "Poslednji gledaoci". Ovdje možeš vidjeti tko gleda tvoj profil.
Kako da obrišem prijatelja sa Liste prijatelja?
Prati link u meniju na vrhu "Prijatelji", na toj stranici klikni link "Uredi".
Sada možeš obrisati neželjene prijatelje.
Kako da ignoriram poruke korisnika?
Prati link lijevo u meniju "Lista ignorisanih". Na ovoj stranici možeš dodati ili urediti listu ignorisanih korisnika.
Želim da obrišem komentar prijatelja na mom profilu, da li je to moguće?
Samo komentar ne možeš obrisati. Ali ako obrišeš prijatelja koji je napisao taj komentar iz tvoje Liste prijatelja, komentar će se automatski izbrisati.
Zašto ne mogu da koristim neke funkcije portala koje sam mogao/la ranije?
Provjeri sve funkcije svog članstva koje možeš koristiti.
Možeš pročitati više o funkcijama ovdje »
How to play HOOK UP game?
In left menu click on HOOK UP and swipe users with YES or NO. If it‘s match both users will get notification. If you want to send notification without a match please click button DEFINETELY on your crush.
How to buy profle AD and how does it work?
Go to page PROFILE ADS and choose ad type. Then you start ad your profile you will get much more attention and messages. Your account will be visible in the right corner and in after login page.
Offers
Here you can find a lot of offers and post your own with a very little fee.
Ultra Hotline
Tko je u mogućnosti da objavljuje poruke u Ultra Objavama?
Svi, koji imaju Obično, Zlatno ili VIP članstvo i dovoljno kredita za taj servis.
Koliko dugo će moja poruka biti prikazana?
Tvoja poruka u Running Hotline će biti prikazana 30 minuta. Poslije ovog peridoa tvoj tekst će "otići" u Objave.
Tko može vidjeti moju poruku?
Tvoju poruku u Running Hotline i u Objavama će vidjeti svih %1$s članova.
Zašto je moja poruka nestala?
Poruka nestaje iz 3 razloga:
1. prozor je pun i tvoja poruka je obrisana (U Objavama može da se smjesti skoro 20 poruka i najstarije se brišu)
2. u Vašoj poruci pronađeni su detalji reklame ili ličnih kontakata.
3. ako ste postavili poruku i ne vidite je u Running Hotline, to znači, da je pozicija zauzeta. Tvoja poruka će biti prikazana kada bude bilo slobodnog mjesta.

Reklamiranje na portalu %1$s bez dogovora sa administracijom je strogo zabranjeno. Također ne smiješ objavljivati lične kontakte, klevetničke ili druge izjave, sve to je pomenuto u odeljku §3 pravila i Uslova (Zabranjeni sadržaj ).
Šta treba da učinim ako je moja poruka obrisana?
Ako je Vaša poruka izbrisana a primili ste pismo upozorenja, molimo Vas obratite pažnju na Vaše objave. Ako administracija prepozna Vaše prekršaje 3 puta, bit ćete blokirani najmanje 7 dana i nećete moći da postavljate Ultra Brze objave. Po pravilniku prekršaja Vaš profil bit će izbrisan istog trena bez upozorenja.
Zašto ne mogu da kliknem na "Postavi moju poruku"??
Molimo Vas, proverite koliko kredita imate - ako imate manje od 70 kredita, nećete biti u mogućnosti da kliknete na tab "Postavi moju poruku" i nećete biti u mogućnosti da postavite poruku.
Internet prodavnica
TKo može da koristi i kupuje u E-shop-u?
E-shop prodavnica je na raspolaganju svakom korisniku bez izuzetaka. E-shop i njegove proizvode može da vidi svaki internet pretraživač ali ne i da kupi. Za kupovinu u našem internet shopu potreban je profil.
Koliko proizvoda mogu da kupim u isto vrijeme?
Nije ograničeno. Samo treba da imaš dovoljno kredita za kupovinu suvenira. U suprotnom, nećeš moći da kupiš suvenire koji su skuplji.
Mogu li pokloniti suvenire?
Da. Samo treba da odabereš suvenir koji želiš pokloniti i da pritisneš dugme "Poklon". Ako želiš da pokloniš više proizvoda, stavi ih u korpu za kupovinu. A onda pritisni "pošalji kao poklon" i popuni sva polja sa informacijama o korisniku i primaocu. Prije slanja, budi siguran/na da su podaci tačni.
Nakon što stavim suvenir u korpu za proizvode prikazuje se "greška".
Molimo Vas pritisnite "Nazad" i provjerite još jednom da ste označili sve informacije: veličinu, boju itd.
Promijenio/la sam kvantitet proizvoda, ali ne mogu da vidim finalnu cijenu.
Nakon izvršenih promijena, uvek pritisnite dugme "Dodaj" i cijena će biti automatski izračunata. Ako ste kupili buket, molimo Vas nemojte zaboraviti da odredite mjesto isporuke cvijeca i onda kliknite dugme "Ažuriraj".
Želim više od jednog proizvoda ali drugačiju veličinu/boju...
Moraš izabrati isti proizvod dva puta, i onda staviti boju/veličinu koju želiš.
Gdje proizvod može biti poslat?
Ovoga puta samo na teritoriji Hrvatske.
Šta će da se dogodi sa mojim kreditima nakon što sam kupio/la suvenir?
Nakon što pritisneš dugme "Sačuvaj", finalna cijena će automatski biti naplaćena sa tvog profila (+bez slanja). Nakon što administrator odobri tvoju porudžbinu, krediti će biti naplaćeni i neće biti vraćeni.
Hoću da kupim suvenir ali piše da nemam dovoljno kredita. Šta da učinim?
To znači da nisi u mogućnosti da kupiš suvenir, možeš kupiti još kredita klikom na "Krediti" sa lijeve strane prozora (ili preko linka u tekstu) i na taj način možeš nastaviti svoju kupovinu.
Ako stavim suvenire u korpu za proizvode i hoću da ih kupim kasnije, da li će nestati?
Ne. Suveniri će biti u korpi za kupovinu samo dok se ne odjaviš.
Kako mogu nabaviti proizvode?
Proizvodi će biti dostavljeni preko kurira, ako niste izabrali drugi način dostave. Molimo Vas budite sigurni da Vaši kontakti koje ste dali budu ispravni.
Koliko košta isporuka preko kurira?
Takse variraju od 50 kredita. Dostava kože je 80 kredita. Za dostavu proizvoda iz TopShop-a bit će naplaćeno 100 kredita - cijena zavisi od težine proizvoda. Finalnu sumu možeš provjeriti u korpi za kupovinu. ("Cena slanja (Hrvatska)")
Primio/la sam oštećen paket...
Molimo Vas popunite pretenziju formular i pošaljite administraciji na email: [email protected]%1$s
Da li je moguće da vratim/promijenim suvenir koji sam kupio/la i primio/la?
*Sve suvenire koje ste kupili na našem sajtu ne možete vratiti.
Kako mogu da pronađem proizvod?
Sa lijeve strane na našoj internet stranici možete naći kategorije proizvoda što će Vam olakšati pretragu na e-shop-u.
Koliko proizvoda može biti u mojoj korpi za kupovinu?
Kvantitet proizvoda nije ograničen.
Kako da znam da se proizvodi koje sam izabrao/la nalaze u mojoj korpi ili listi želja?
U momentu kada pritisnete dugme "u korpu" ili "dodaj u ListuŽelja" Vaši proizvodi su već u Vašoj korpi za kupovinu ili na listi želja. Da biste ih vidjeli, morate otići na Vašu korpu sa desne strane stranice ili na listu želja, sa lijeve strane stranice.
U mojoj korpi za proizvode vidim više od jedne vrste robe, u slučaju da sam dodao/la samo jednu.
Samo polako;) Vaši krediti nisu naplaćeni dok ne kliknete dugme "Kupi". Do tog momenta možete brisati proizvode iz Vaše korpe. To možete raditi u polju "kvantitet" tako što ćete mijenjati broj. I ne zaboravite da nakon svake promjene kliknete dugme "osvježi"
Ako želim da se vratim sa liste proizvoda do glavnog prozora E-shop-a.
Na lijevoj strani menija nađite link "E-shop" i pritisnite ga.
Kako da vidim veću sliku proizvoda?
Pritisni na sliku ili ime proizvoda.
Kako da izaberem majicu?
Pronađi proizvod koji želiš da kupiš, a onda odaberi veličinu i boju koju želiš. Poslije toga moraš odabrati šta želiš da radiš sa proizvodom: kupiš, pokloniš, ili samo da dodaš u Listu želja, kada odlučiš klikni na određeno dugme.
Našao/la sam majicu svojih snova ali ne mogu izabrati veličinu koja mi treba. Šta da radim?
Ne brini. To znači da u ovom momentu mi nemamo veličinu ni boju koja Vam treba. Možda možete izabrati drugu boju ili veličinu.
Kada se moji krediti naplaćuju?
Isti je proces kao kod kupovine kreditnom karticom: u momentu kada pripremiš svoju porudžbinu, broj kredita, koji je ekvivalentan cijeni proizvoda, je rezerviran. Kada administracija odobri tvoju porudžbinu , tvoji krediti će biti naplaćeni. Ako administracija odbije tvoju porudžbinu u slučaju nekih drugih razloga, dobit ćeš nazad svoje kredite.
Ako je član otkazao moju porudžbinu, kada će mi krediti biti vraćeni?
Rezervirani krediti će ti se vratiti istog momenta kada tvoja porudžbina bude otkazana.
Kako da znam, koji tip isporuke da izaberem?
Proizvodi se dostavljaju preko kurira. Da izaberete tip isporuke ( preko kurira ili da uzmete proizvod iz realne prodavnice) možete samo kad kupujete Bomba Records proizvode.
Koje informacije treba da dam kuriru?
Moraćeš da kažeš ime, prezime i da daš jedinstven kod, koji će biti napravljen samo za tebe u %1$s websajtu nakon kupovine.

Lista želja
Tko može imati Listu želja?
Listu Želja (WishList) može imati svaki korisnik bez izuzetaka. Vi ste Običan, Zlatni ili VIP član - samo odaberite stvari koje želite najviše i kreirajte svoju listu želja.
Kako kreirati Listu želja?
Odaberite proizvode koje želite najviše sa liste i potvrdite ih tako što ćete kliknuti na dugme.
Koliko proizvoda može da bude u mojoj Listi želja?
Maksimum 10.
Tko može vidjeti moju Listu želja?
Tvoja ListaŽelja će biti prikazana za svakog člana sajta, koji otvori tvoj profil.
Koji korisnik mi može poslati poklon?
Poklon može poslati bilo tko, tko ima dovoljno kredita za određeni proizvod.
Tko plaća poklon?
Za proizvod iz tvoje ListeŽelja plaća član, koji želi da te izenadi. Dostavu plaćaš ti.
Kako pokloniti nekome poklon?
Prvo moraš odabrati člana, kome želiš da daš poklon. Onda izaberi proizvod i klikni na "Daj poklon". Posle toga zahtjevani iznos kredita će biti rezerviran na tvom nalogu. Nećeš moći da koristiš te kredite. Ako primalac prihvati poklon, rezervirani krediti će biti naplaćeni.
Kako ću znati da je primalac prihvatio moje iznenađenje?
Čim pošalješ poklon, primalac će primiti obavijest. Primalac će ili prihvatiti poklon ili ne. U svakom slučaju bit ćeš informiran/a.
Kada će moji krediti biti naplaćeni?
Čim pokloniš poklon nekom članu, određeni broj kredita će biti rezerviran na tvom nalogu. Nećeš moći da koristiš te kredite. Ako primalac prihvati tvoj poklon, rezervirani krediti će biti naplaćeni. Ako korisnik ne prihvati poklon krediti će biti vraćeni na tvoj nalog.
Kada ću dobiti moje kredite nazad ako primalac nije prihvatio moj poklon?
Rezervirani krediti bit će vraćeni na tvoj nalog čim primalac odbije tvoj poklon.
*Primio/la sam obavijest da jedan od članova sajta želi da mi pokloni nešto. Šta treba sada da radim?
Ako želiš da prihvatiš poklon, klikni na "Prihvatam". Ako ne - klikni na "Odbijam"
Kako da znam, koje opcije isporuke da odaberem?
Ako se poklon isporučuje putem kurira, biće Vam isporučen lično. Za tu uslugu primalac plaća sam. Možeš pokupiti svoj poklon također. Nakon primanja obavijesti o poklonu, izaberi kako želiš da ti poklon bude isporučen.
Koliko košta isporuka kurira?
Za dostavu poklona putem kurira plaća primalac.
Kada će kurir isporučiti poklon?
Nismo odgovorni za kvalitet dostave kurira, ali tražimo najkraći rok dostave. Molimo Vas sačekajte 5 dana nakon što popunite formular o prihvatanju.
Primio/la sam oštećeni paket...
Molimo Vas popunite pravni formular i pošaljite ga administraciji na email: [email protected]%1$s
Slike
Kako da dodam fotografije na moj profil?
Prati link levo u meniju "Moj profil" i onda klikni na ikonicu sa profilom ili slikom sa kamere.
Zašto slike koje sam dodao/la nisu objavljene?
Vjerojatno je tvoja slika(slike) prekršila jedno od naših Pravila za postavljanje slika:
Slika mora biti JPEG format i ne smije biti veća od 2 MB.
Slike moraju prikazivati tvoje lice ili prepoznatljivi deo tijela
Fotografija mora biti dobrog kvaliteta.
Nije dozvoljeno da se postave slike čija prava su rezervisana.
Nije dozvoljeno postavljati slike sa linkovima drugih sajtova.
Nije dozvoljeno postavljati slike djece (ispod 18 godina starosti).
Nije dozvoljeno postavljati par istih fotografija.
Nije dozvoljeno postavljati tuđe slike.
Šta je "Slika je Prava" oznaka na profilu korisnika?
Korisnici sa ovim statusom su pravi, to znači da oni doista postoje. Ne moraju da čekaju da administrator provjeri njihovu fotografiju i odobri je za javni pristup.
Kako da dobijem status "Pravi član"?
Postoji dva načina da ga dobijete:
1. Pošalji nam sliku držeći znak "%1$s"
2. Pošalji nam polu-oficijelni dokument (pr. studentska identifikacija, vozačka dozvola)
Treba vremena. Ako su slike u redu, administracija Vam daje pristup statusu koji se naziva "Pravi član".
Email: [email protected]%1$s
Ne zaboravite da pomenete korisničko ime!
Zašto ne mogu postavljati više slika?
Provjeri postavljanje, možda je funkcija postavljanja slika na Vašem nalogu zabranjena.
Bio je onesposobljen zbog rušenja %1$s pravila postavljanja slika.
Zašto mi je dozvoljeno da postavim do 10 fotografija?
Broj fotografija koje možete postavljati zavisi od trenutnog članstva koje imate:
Obični članovi mogu postaviti do 10 fotografija;
Zlatni članovi mogu postaviti do 30 fotografija;
VIP članovi mogu postaviti do 56 fotografija.
Mogu li sakriti moju sliku (slike) i odlučiti ko će imati dozvolu da ih gleda?
Da, funkcija se zove Odobreni čalnovi - tvoje odabrane fotografije su zaključane tako da ukoliko ih korisnik želi vidjeti mora da traži tvoju dozvolu - a ti treba da odobriš ili odbiješ taj zahtjev.
Moje fotografije su izbrisane. Zašto?
U većini slučajeva razlog je poslat u Vaš inbox (prijemno sanduče). Takođe, možete provjeriti pravila postavljanja slika u FAQ. Ako i dalje vjerujete da Vaša fotografija nije prekršila nijedno od ovih pravila i da je obrisana bez ikakvog razloga, molimo Vas kontaktirajte administraciju i mi ćemo Vam pomoći.
Video
Zahtjevi za postavljanje video snimka
  • Video mora biti *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4 formata;
  • Veličina video snimka ne smije biti veća od 400 MB.
  • Svaki član moe postaviti maksimalno 2 video snimka.
  • Nije dozvoljeno postavljati video snimke čija prava su rezervirana.
  • Nije dozvoljeno postavljati video sa linkovima drugih sajtova.
  • Nije dozvoljeno postavljati video snimke sa djecom dok ne napune 18 godina starosti.
  • Nije dozvoljeno postavljati iste video snimke.
  • nije dozvoljeno postavljati tuđe video snimke.
Kako da dodam video snimke na moj profil?
Prati link lijevo u meniju "Moj Profil", i sljedeće "promijeni moje video snimke".
Zašto video snimci koje sam postavio/la nisu objavljeni?
Vjerovatno tvoj video(video snimci) krši jedno od %1$s Pravila postavljanja:

Video mora biti *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4 formata;
Veličina video snimka ne smije biti veća od 400 MB.
Svaki član može postaviti maksimalno 2 video snimka.
Nije dozvoljeno postaviti video čija prava su rezervirana.
nije dozvoljeno postaviti video sa likom dugih sajtova.
nije dozvoljeno postaviti video sa djecom dok ne navrše 18 godina.
Nije dozvoljeno postavljati iste video snimke.
Nije dozvoljeno postavljati tuđe video snimke.
Mogu li sakriti moj video(video snimke) i odlučiti tko će imati dozvolu da to vidi?
Da, ova funkcija se zove Odobreni članovi - tvoje odabrane slike su zaključane tako da bi ih neko video mora tražiti dozvolu od tebe - ti treba da odobriš zahtjev ili da ga odbiješ.
Moji video snimci su obrisani. Zašto?
U većini slučajeva razlog je poslat u inbox (prijemno sanduče). Također, možete provjeriti pravila o postavljanju video snimka u FAQ. Ako i dalje vjerujete da Vaš video nije prekršio nijedno od tih pravila, i izbrisan je bez razloga, molimo Vas kontaktirajte administraciju, oni će Vam izaći u susret.
Why I cant create commercial video/photo album?
Only real members can create commercial albums. If you want to became real please click HERE.
How much credits I will get fro commercial video/photo album view?
Members should set their price by themself. You can set any price you want.
Why my commercial video/photo album was deletd?
Perhaps photos/videos was not yours or you broke other website rules. Please contact ADMIN for more information.
How much time members will be able to see my commercial video/photo album?
After payment they will be able to see your comercial album for 5 days.
Događaji
Who can post events?
All users can post events for FREE. Please clisk HERE and post your own event.
Why my participation in event is canceled?
Only event owner can answer this question. He is the first user in participants list, please contact him for more information.
How can I make my event visible on the top of the list?
Event should have more than 20 participants and you should advertise our website in your event. For more information please contact ADMIN.
How can I make my event invisible for some users?
Then posting your event please select aditional filters and set the type of users who wont be able to join or see your event.
How can I cancel notifications about new ewebts?
In the end of notification click special url and you will be able to cancel it. Or go to page Notifications and set the filters by yourself.
My Community
Who can see my posts?
All your friends and member who has no friends in their friends list.
Can I hide my posts?
Yes you can, go to MY COMMUNITY, right menu and there you can select information you want to hide.
Why I can see admin posts?
Admin posts are visible for all users.
How can I filter my riends activiyti and posts?
You need to go to MY COMMUNITY, right menu and there you can filter the post you want to see from your friends.
Chat
Why I can‘t use CHAT?
You need to became gold or VIP member. Please click HERE and select the best payment method for you.
Why I was kicked from CHAT?
Perhaps you broke the CHAT rules or typed some bad words. For more information please contact ADMIN.
When I will be able to use CHAT again?
It could took from 1 day to 30 days or maybe more. For more information please contact ADMIN.
Other users saying bad words about me, what should I do?
Always contact a CHAT moderator or ADMIN.
Groups
Who can create a group?
All users are able to create a group for free.
Why I cant join the group?
This group is private you need to wait for approval.
What kind of groups I can create?
Public group – all users can join this group any time. Private group – users can join the group after moderators or founders approval. Secret group – invisible, users can only be invited to this group.
What is group founders and moderators?
Founders are members who created the group and could make other members as moderators. Moderators, can approve other members and moderate group posts.
Why my group was deleted?
If there was no new post in 3 month, system deleted your group.
Why my post was deleted?
Probably you broke the rules of the group. Please contact group founder or moderator for more information.
How can I leave the group?
Go to your group and in the right menu you will find an option to leave the group.
Zajednica
Whats is society?
In page society you are able to read blogs and forums, participate in some photo games, check our facebook news and much more.
Can I use society with simple membership?
Yes society is absolutely free for all our users.
Who can participate in new photos game?
All members who has a real members status. Every day we choose 3 winners who get 300, 200 and 100 credits.
Why my blog post is not visible yet?
Your blog post is waiting for approval. Our moderators will chack it as soon as possible.
Plaćeni sadržaj
Kas yra mokamas turinys?
Mokamas turinys yra funkcija, kuri tikriems nariams leis uždirbti tikrų pinigų.
Ką aš galiu įkelti?
Bet kokį turinį, išskyrus tą, kuris prieštarauja įstatymams.
Ko aš negaliu talpinti?
Nuotraukų/filmukų, kuriuose nėra Jūsų atvaizdo.
Kaip aš gausiu išmokas?
Kai uždirbsite minimalią sumą išmokai (100 EUR), paspauskite mygtuką gauti išmokėjimą ir portalo administracija perves jums uždirbtus pinigus. Pinigus pervedame mėnesio 1-3 ir 15-18 dienomis. Galima kelių dienų paklaida.
Kodėl aš gaunu mažiau nei nurodyta mano mokamo turinio kaina?
Jūs gaunate 70% nuo savo kainos, kitus 30% nuskaičiuoja sistema už platformos mokestį.
Įspėjimas
Mokamo turinio kūrėjams, draudžiama, siųsti apgaulingas žinutes kitiems nariams ir taip vilioti peržiūrėti jų turinį, taip pat draudžiama būti neaktyviems ir reikalaujama bent kartą per savaitę atnaujinti savo turinį.
WEBCAM
Kurie nariai nariai gali užsiimti WEBCAM?
Visos moterys, kurios turi tikro nario statusą. Tikru nariu galite tapti Čia.
Kiek aš uždirbsiu?
Jūs gaunate visus 100% nuo savo nurodytos sumos, nėra taikomi jokie komisiniai mokesčiai.
Kaip aš gausiu pinigus?
Surinkus minimalią sumą, kreipkitės į portalo administraciją. Pinigai jums bus pervesti į Jūsų nurodyta banko sąskaitą mėnesio 1-3 arba 15-18 dienomis. Galima kelių dienų paklaida.
Warning

1. Never send money to anyone you meet online, under any circumstance. Report them to us. Better use our paid content or WEBCAM platforms.

2. It‘s prohibited to spam, post job offers and ads in our website.

Please read these rules before.

Couldn't find your answer? Contact admin.